Sider

HL - keramik

HL - keramik
Keramik

tirsdag den 14. juni 2011

Solcelletopstykke

Jeg holder meget af de små solcellelamper, der står og lyser op i sommernatten og kan godt lide tanken om at den lille lampe ikke skal have tilført ekstra energi for at lyse, men udelukkende bruger løs af den energi, den opsamlede i løbet af dagen.
Desværre er disse lamper ikke så kønne at se på i dagslys, så jeg har i et tidligere indlæg vist mit forsøg på at forskønne dem med lidt keramik.
I år har jeg så overført ideen til topstykker, der bruges til at samle de stænger klatrende planter slynger sig op af.
Denne blå lampe står og lyser op over en lilla/blå staudelathyrus. Blomsterne må jeg vente på lidt endnu, men lampen fungerer godt nok.



Disse tre er midt i produktionsfasen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer er altid velkomne.