Sider

HL - keramik

HL - keramik
Keramik

tirsdag den 22. februar 2011

Strikkeweekend

For kort tid siden havde vi besøg af fem gæve unge kvinder en hel weekend. De er vilde med at strikke og samles jævnligt for at dyrke deres fælles hobby og hinandens selskab.
Det blev en festlig weekend med masser af garn, strik, snak, fjollerier, shopping og hygge.


Der blev også arbejdet med ler  - med- og uden drejeskive. Resultatet af anstrengelserne er nu nået til brændingen og jeg glæder mig til at se resultatet om et par dage.


Jeg nød sådan den weekend og lod mig rive med til selv at komme i gang med strikkepindene. Sweateren til vores barnebarn er nu endelig færdig. Den er strikket i Sanders mini alpakka - en blød og lækker garntype.


4 kommentarer:

  1. Ih, hvor er den blevet fin - skøn farve!! Dejligt at blive inspireret - det må jeg bestemt også sige jeg blev! Og Jeg glæder mig også til at se hvordan det ser ud efter brændingen!
    Fjollet?? Forstår jeg ikke! Tak for en dejlig weekend!

    SvarSlet
  2. Nøøøøj hvor er jeg spændt på at se om knapperne bliver gode, og hvor blir' Alfred altså sød i den bluse :)

    Tusind tusind tak fordi I lukkede jeres hjem op for os på så fornem vis, og tusind tak for mange hyggelige undervisningstimer :)

    SvarSlet
  3. Sikke en fin sweater! Det gav lige lidt ekstra inspiration..

    Det var en rigtig dejlig og afslappende weekend fyldt med masser af hygge og inspiration - tusind tak for det! Og jeg glæder mig også meget til at se brænde-resultatet :)

    SvarSlet
  4. Kære Hedvig.
    Mange tak for en rigtig god weekend, som jeg virkelig nød. Har fået mine ting fra Mette, og jeg synes bare de er så fine. Er helt forelsket i min lille fugl. Og min Brian har fået hjertet... Hilsner til gemalen også

    SvarSlet

Kommentarer er altid velkomne.